Saturday, January 21, 2012

2012

assalamualaikum bloggers!!! holla!


memandangkan 2012 dah 3 minggu bukak tirai. ni baru la leh cite kat cini.
jadi form 4 ni bukan senang. aku tak paham nape orang cakap form 4 ni honeymoon year. tak punnn :D
mari kenal diri saye : ahaks!

amik aliran pe ni? -sains agame
bape subjek tu? - 11
okeh tak? susah tak? - hanya mampu tersenyum :)
subjek pe yg kau amik ni?
* BAHASA MELAYU
* ENGLISH
* MATH MODERN
* ADD MATH
* PHYSICS
* BIOLOGY
* CHEMISTRY
* SEJARAH
* BAHASA ARAB TINGGI
* SYARIAH ISLAMIAH
* QURAN & SUNNAH

banyak tak? tapi kalau orang lain boleh dapat strait A+, maknanya tak mustahil la tuk aku pon nak dapat strait A+ rite? Insyaallah~

Perjalanan aku baru je nak bermula. banyak lagi cabaran yg menanti. mule2 jadi form 4 ni memang la susah sikit en? subjek makin banyak, homework pon makin banyak. tapi, kalau dah lame2 nanti.. InsyaAllah okeh je en?

mungkin sebab tak biase lagi, aku kadang2 cam orang gile! huruhara betul hidop. tetapi! hidup kena la truskan. think positive. tak kan la baru 3 minggu dah give up en? ish3.. ira bukan orang yg cam tu.

dorm mane ni? - kayangan! aku rase cikgu tau aku dah gemuk, die letak tinggi2 biar aku xcercise tiap2 ari!
sape dormmate? - yana dan meiya! superb tak?
okeh tak kat dorm tu? -okeh jee. cam bese je. dah 4 tahun dok citu.
kelas mane ni? - mane2 laa! haha.. Birunians
dok sebelah sape? -Atiq Afira  (=


ni baru permulaan form 4. form 4 baru pon tak masuk lagi. tak tau pe yg jadi nanti en? harap yg baek2 je. moga2 tahun ni smooth je. jangan la ade cam2 benda teruk sampai tak sanggup nak terima. (^_^) Insyaallah~










No comments:

Post a Comment