Friday, December 9, 2011

KAWAN atau .....

ermm.. tibe2 terfikir tentang persahabatan aku ngan sorang laki nih.
orang selalu cakap, kalu kite jadi kawan rapat ngan sorang laki, mesti akan lebih dari tu, bukan setakat berkawan je... betol ke???
aku pon tatau.. tapi, yg aku tau.. aku memang anggap die sebagai kawan je.. tak pon kawan rapat la.
tak la fikir sampai nak suke-cinte-sayang ke..
hahahahaha.. macam2 lak aku malam2 buta ni en?
tapi, bile fikir balek.. btol gak! hah! dah due2 jee, mesti ade yg ketige en??
 ish3.. nauzubillah~
entah la.. bagi aku, bile aku dah anggap die sebagai kawan, aku tak boleh nak anggap die lebih dari tu. cukup la sebagai kawan tu. rasenye jadi kawan lagi bez kot dari kapel2 nih! hahahahaha
takde keje lak malam2 nih... :p



btw.. saye nak gi kem esok ngan Nur Liyana, A'in Syakirah dan Putri Nur Dinah!!
moge kami dapat input yg bez lah kat cane! epi camping noh~ (^_^)   

No comments:

Post a Comment